IMG_6524 retall 2

“C’est Noël tous le jours”

11 febrer 2016 by in Portada

Aquest lema, manllevat d’una cançó del cantautor nord-americà John Littleton, inspirava el concert de Nadal 2015, que va tenir lloc el passat 11 de desembre a la Parròquia de Sant Isidor i que va anar a càrrec de la Coral Cent i de la Coral Som. Vam passar una molt bona estona. La generositat d’aquests conjunts musicals i de la parròquia que ens va acollir, als que reiterem el nostre agraïment, ha fet possible que seguim amb el nostre esforç per tenir més recursos per a l’aprenentatge i el desenvolupament d’activitats lúdiques dels nostres infants.

Efectivament, els recursos són necessaris, i amb aquesta iniciativa vam poder recaptar gairebé 3000€. La contribució, per aquest concepte segueix oberta. Les persones i entitats que ho desitgeu podeu fer una contribució mitjançant un ingrés puntual al compte corrent de la Fundació ES10 2100 3054 6022 0028 2094 o bé omplint la butlleta de col·laboració que trobareu en aquest mateix web a l’apartat Com ajudar/Col·laboració econòmica.

Fer-los créixer –els nenes i les nenes de la Llar d’Infants- a través de l’esbarjo fa que Nadal segueixi tots els dies.

About the Author:

Ho sentim, els comentaris estan tancats en aquest moment.