Concert Solidari de Nadal 2023

La Fundació Fàtima convoca una nova edició del

CONCERT SOLIDARI DE NADAL 2022

Interpretat per la Coral L´ANTÀRTIDA sota la direcció de la Sra. Mariona Castelar i la CAPELLA FRANCESA DE BARCELONA sota la direcció de la Sra. Cecilia Velázquez.

El concert tindrà lloc el dijous, 24 de novembre a les 8 de la tarda

Església de Sant Gaietà – Els Teatins

(Carrer Consell de Cent, 293 – Barcelona)

Aquest acte es celebra a favor de la Llar Infantil Fàtima que acull a infants i joves. Els fons obtinguts es destinaran al programa de Reforç Escolar que realitzem quan els infants tornen de l´escola i vol aconseguir que els adolescents finalitzin amb èxit l´educació obligatòria i que comencin la post-obligatòria. L´educació es clau pel seu futur.

Acollim, acompanyem i cuidem a infants i gent gran, oferint-los-hi una llar on trobar l’estima i el suport que necessiten.