Història

La Fundació va néixer 1943 amb la voluntat d’estar al costat d’aquells que més ho necessiten. En els seus inicis, s’atenia a persones amb tuberculosis. En el 1971, es va crear la Llar Infantil, al barri del Carmel de Barcelona. Posteriorment, l’any 1976, es va ampliar l’activitat amb un servei d’atenció a la gent gran, el Casal de Calella (Maresme).

Les necessitats de l’entorn i de la societat han anat canviant, però no l’esperit d’ajuda de l’entitat. Anys més tard, continuem estant al costat de la infància desprotegida i les persones grans dependents.

Si vols conèixer en detall la història de la Fundació Fàtima, amb fotografies i anècdotes des de la seva creació, et deixem aquest recull. Hi trobaràs cartes, fotografies antigues, la història de per què la Llar Infantil està ubicada al Carmel i molt més.