20160214_113437

“Portar la música clàssica allà on no hi és”

19 febrer 2016 by in Portada

Concert a la Llar Infantil de la Fundació Fàtima

Els infants van prendre contacte amb el llenguatge universal de la música clàssica, amb una audició de qualitat de peces de Bach, Donizetti, Mozart i Sant-Saëns; que va ser possible gràcies a la interpretació de l’Alfons Fernandez, fagot, i de la Pilar Guarné, piano, col•laboradors de la Fondation Résonnance. Va tenir lloc el diumenge 14 de febrer de 2016.

L’acte respon al nostre compromís d’afavorir el benestar i el creixement personal dels nens i nenes de la Llar proporcionant-los recursos que els obrin horitzons i els connectin amb si mateixos. Aquest objectiu és plenament coincident amb la missió que -des de la música- persegueix la Fondation Résonnance amb presència a Barcelona, que té seu a París i a la Bretanya francesa, entre moltes altres localitzacions a nivell internacional. Ho defineixen, pel que fa a l’àmbit dels infants i dels joves, com una voluntat d’ajudar als menors que es troben en situació de vulnerabilitat social a “restablir l’harmonia interior” mitjançant la música. És una Fundació sense ànim de lucre que fa els seus concerts en espais i per a col•lectius on no hi arribaria i que obre la seva formació musical, amb una pedagogia singular basada en la fenomenologia del so i la gestualitat, a tothom i de manera gratuïta.

El nostre agraïment, també, a totes les entitats que van donar suport i que van col•laborar per fer-ho possible.

About the Author:

Ho sentim, els comentaris estan tancats en aquest moment.